środa, 16 kwietnia 2014

Paczka z douglas.pl - co w niej się kryje? +kilka nowości

Cześć!
Dzisiejszy dzień przyniósł kilka niespodzianek (pozytywnych oczywiście). Przyszła do mnie oczekiwana paczka z internetowego sklepu Douglas. A w niej..




 
 

Prezent ode mnie, dla mnie, na zakończenie pewnego etapu w moim życiu. Puder Mac mineralize skin finish natural w kolorze light.



Wszystko jak zwykle przyszło przepięknie zapakowane. Jest to pierwszy taki 'wysokopółkowy' produkt, wcześniej decydowałam na pudry drogeryjne, lub puder bambusowy. Zakupiłam go z myślą o nakładaniu z ewentualnym korektorem, bez podkładu. Cena dość odstraszająca, 119 zł, lecz produkt ma starczyć nam na dłużej niż inne pudry.

A oto nowości, które ostatnio u mnie zagościły:
Na tangle teezer długo się decydowałam, szczerze mówiąc po cichu nie wierzyłam w zachwyty, iż rozczesuje kołtuny bez problemu. Ja niestety mam z tym ogromny problem od moich młodych lat, bo są gęste. Dlatego lubię u siebie krótkie włosy, bo jest mniej plątania :). Zakupiłam go za 29 zł z darmową przesyłką.




Ostatnią nowością są perfumy Balenciaga Florabotanica. Są to moje pierwsze prawdziwe perfumy, dostałam kiedyś próbkę, i zapach ogromnie mi się spodobał. Jest dość mocny, czuć w nim wyraźnie różane nuty. Utrzymuje się cały dzień, dwa psiknięcia sprawiły że był zbyt nachalny, jedno w zupełności wystarczy.



 

4 komentarze:

  1. Miałam ten puder i solo na wykremowanej buzi dobrze się sprawował i był wydajny:) perfumy mają fajną buteleczkę!

    p.s. usuń weryfikację obrazkową w komentarzach:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, już usuwam, musiało mi to umknąć w ustawieniach :). Właśnie między innymi dzięki Tobie kupiłam ten puder :)

      Usuń
  2. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem tangle teezer. Słyszałam o te szczotce wiele pozytywnych opinii, ale czy faktycznie jest taka świetna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Zdecydowanie jest ogromna różnica, włosy się nie puszą aż tak jak po rozczesaniu zwykłą szczotką, i przede wszystkim czesanie nie boli, jak to bywało poprzednio ze zwykłymi szczotkami :)

      Usuń