sobota, 2 sierpnia 2014

Moje filtry przeciwsłoneczne do twarzy

Cześć!
Obecnie zapewne każdy z nas korzysta z filtrów przeciwsłonecznych. Niektórzy przez cały rok, niektórzy tylko w lecie. Ja w tak słoneczne dni jak teraz, staram się jak najlepiej ochronić moją skórę przed słońcem. Dlaczego? Ponieważ mam bardzo jasną karnację, co za tym idzie łatwo o poparzenia, a po drugie mam na ciele kilka pieprzyków, w tym jeden większy na którego w szczególności uważam. W tym poście skupię się na filtrach do twarzy- planuję też osobny post o ochronie ciała.


W swojej szufladzie posiadam 3 filtry do twarzy, z ochroną SPF 30, SPF 50, i SPF 50+.

Pierwszy z nich, to dobrze wszystkim znany Vichy Capital soleil matująca emulsja do twarzy. Ja posiadam wersję SPF 30, ponieważ 50 powodowała u mnie wypryski. Widać jak lubię ten filtr, posiadam już jego drugie opakowanie. Poprzednie pochodzi z wymiany kosmetycznej, która była wyjątkowo udana. Filtr przeleżał pół roku od zeszłych w wakacji, gdy w styczniu korzystałam z 12% kwasu glikolowego, w końcu postanowiłam go użyć. I byłam oczarowana- makijaż trzymał się perfekcyjnie, skóra się mocno nie przetłuszczała. W lecie i tak szybciej się przetłuszczam, ale i tak matuje bardzo dobrze.



 
 
Drugi, to filtr który kupiłam bodajże pod koniec lutego/początek marca w Super Pharm. Jak możecie zauważyć, złapałam go na korzystnej promocji za 40,59 zł. Sprawdził się dobrze, bielił twarz, był niestety lekko tłusty. ale za to rzeczywiście sebum wkraczało do akcji później niż zazwyczaj. Nie kupię go ponownie ze względu na kompozycję zapachową która podrażnia moje oczy i powoduje pieczenie oraz łzawienie. Mam ochotę wypróbować wersję tego filtra dla skóry naczyniowej.


 
 
Ostatni, to mój najnowszy nabytek który wygrałam w konkursie wakacyjnym La Roche Posay. Nie sprawdziłam zwycięzców, zupełnie zapomniałam o konkursie, aż pewnego dnia przyszła przesyłka. Jest to wersja barwiona ultralekkiego fluidu. Rzeczywiście jest jak obiecuje producent, lekka formuła, nie tłusta, szybko się wchłania i pozostawia satynowe uczucie na twarzy. Jedyne co się obawiałam, to kolor fluidu, może dość przerażać, ale wtapia się w nasz naturalny kolor cery. Podoba mi się też opakowanie- płaskie, idealnie na wakacje, bo nie zajmuje dużo przestrzeni. W przyszłym roku chętnie zakupię wersję podstawową tego filtra.


 
 
Pozdrawiam, Antymionka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz