niedziela, 8 grudnia 2013

List do Świętego Mikołaja- moja lista prezentów

Wiele z was robi listy prezentów które chciałyby dostać, lub celów planowanych na 2014 rok. Ja w tym poście przedstawię wam prezenty, ale na pewno lista celów kosmetycznych i nie tylko także się znajdzie na moim blogu. Zapraszam więc na obejżenie moich prezentów, może was natchnę do zakupu tego dla innej osoby, lub dodania do swojej listy :D


1. Jakaś ksiązka, która przyda mi się na studiach :)
2. Zestaw pędzli Real Techniques duo fiber- na początku odrzuciłam ta myśl, ale teraz wiem że idealnie sprawdza się do mojego lekkiego makijażu.
3. Róż Mac mienralny - marze o nim od wieeelu miesięcy i mam nadzieję że marzenie się spełni :)
4. Prostownica Remington- moja stara już ledwo daje radę
5. Kępki lub sztuczne rzęsy- na sylwestra i inne okazje :)
6. Tangle Teezer- wszyscy mają, i chciałabym mieć i ja, moje włosy mają straszną tendencję do kołtunów, i ona jedyna jest ratunkiem dla nich (w parze z odżywką)

To juz cała moja lista, może i mała ale za to bardzo dobrze przemyślana. A jakie są wasze gwiazdkowe marzenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz